.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت پروتک در سال 1968 تاسیس شد. شرکت پروتک در زمینه ساخت انواع مرکز کنترل و چراغ قوه های اضطراری فعالیت می کند. شرکت پروتک protech یک شرکت انگلیسی است و یکی از بزرگترین کمپانی در زمینه تولید اعلام حریق و سیستم های امنیتی در ساختمان ها است.

تست اسکناس پروتک protech

تست اسکناس پروتک protech

دستگاه تست اسکناس پروتک protect یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد تجهیزات فروشگاهی در بانک ها و صرافی ها می باشد. تست اسکناس پروتک از دو لامپ و به همراه یک بدنه تشکیل شده است و به وسیله برق کار می کند زمانی که نور لامپ ها با سکناس برخورد می کند قسمت های خاص اسکناس را روشن می کند و به این صورت پول های تقلبی را از پول های اصلی تشخیص می دهد.

دستگاه تست اسکناس امروزه کاربردهای وسیعی دارند و در مدل های متنوع و برندهای متفاوتی شامل تست اسکناس رمو remo، تست اسکناس مگنر magner، تست اسکناس نیکیتا nikita، تست اسکناس پروتک protech و ........ طراحی و تولید شده اند و در بازار ایران و فروشگاه اینترنتی معتبر ایده برتر پارسیان موجود می باشد که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

تست اسکناس protech دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از : دستگاه تست اسکناس اندروید، دستگاه تست اسکناس جیبی پروتک، دستگاه تست اسکناس دلار پروتک و ..... طراحی و تولید شده اند.

دستگاه تست اسکناس دلار پروتک protech: این دستگاه مانند دستگاه خود تست اسکناس و چک پول است، عملکرد و کارایی دستگاه تست اسکناس دلار پروتک protech به این صورت که سنسورهای CIS موجود در دستگاه شماره سریال اسکناس های دلار، یورو و یوان چین را ضبط می کند و داده های ضبط شده را به صورت مستقیم یا چاپ می کند و یا به کامپیوترمنتقل می کند.

دستگاه تست اسکناس جیبی پروتک protech: این دستگاه یکی از متدوال ترین و محبوب ترین دستگاه تست اسکناس است زیرا به راحتی در جیب جای می گیرد و حجم کمی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. از این دستگاه می توانید به عنوان چراغ قوه و یا جاکلیدی هم استفاده کنید و لذت ببرید.

 

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

 





:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی